Dag 21. San Francisco

14 augustus 2010 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Hierbij ons laatste berichtje vanuit San Fransisco, we hebben vandaag weer volop genoten van deze stad ook het zonnetje straalde de volledige dag. We zijn vanmorgen tegen 13:00 vertrokken naar het centrum. We hebben eerst de koffers alvast weer een beetje ingepakt en gesorteerd. (is wel nodig naar 3 weken. Vanmiddag zijn we bij Pier 43 1/2 geweest aan de fischerman warf. We hebben hier een rondvaart geboekt van een uurtje om de stad vanaf de andere kant de bezichtigen. Alle tickets voor Alcatraz waren inmmers volgeboekt. (balen). Dit was een leuke rondvaart richting de Golden Gate Bridge en een rondje om Alcatraz (toch nog iets!!!). Aan het eind van de dag zijn we nog even naar Twin Peaks geweest (en je weet waarom nu denk ik!!). Het uitzicht hier was niet goed omdat er wolken vanaf zee kwamen die het zicht wegnamen. Op de terug weg hebben we hier nog een aantal foto's genomen van de Skyline vanaf de (halve) Twin Peak. Onze laatste volledige dag in Amerika zit erop best jammer. Ik kan alleen maar zeggen dat we het super mooi en gezellig hebben gehad en heeeeeel veel gezien de afgelopen weken.

Voor de liefhebbers een aantal details: Totaal 4401 Km gereden in ongeveer 16 dagen, met onze V6 waren we hiervoor 107 Gallon nodig dat is 405 liter (gelukkig is de Benzine in Amerika behoorlijk goedkoper:D).

2322 Foto's en 3,5 uur film.

Heb net nog even de laatste foto's geupload van San Fransisco. Morgen vliegen we om 15:50 terug naar nederland (NL TIJD: 23:50 zondag 15 Augustus). We vliegen met KLM (Nr.: KL 0606). Verwachte aankomst tijd in NL is 11:05 maandag 16 Augustus.

Wij willen jullie nog bedanken voor alle reacties (erg leuk :D)... en we spreken elkaar binnenkort weer !!!!.

Groetjes Jan Peter en Melanie

1. Marion:
    15 augustus 2010
    Nog even een berichtje nu jullie in de lucht zitten, kan nu nog.

Hele mooie verhalen en foto's ben morgen erg benieuwd naar jullie live verhalen.

Wat veel km's gemaakt, en foto's zeg, we mogen wel een week bij jullie komen om alles te bekijken en te horen, ha ha..... super mooi hoor!

Groetjes van ons allemaal