Dag 16. Porterville - Sequoia N.P. - Fresno

9 augustus 2010 - Fresno, California, Verenigde Staten

Hallo,

Vanmorgen vertrokken naar Sequoia National Park gisteren hadden we er al een paar gezien maar volgens de geleerden zijn ze hier dan echt. De rit erheen duurde ongeveer 1,5 uur ze waren namelijk weer bezig met wegwerkzaamheden en konden maar 1 keer per uur door rijden. Tegen 1 uur konden we erdoor dus we hebben voor de die tijd gepicknickt (haha). Met een broodje, drinken onder de bomen aan zo'n echte picknicktafel. Tegen half 1 weer in de auto gestapt en aangesloten bij de lange rij auto's. We zijn gestopt bij de General Scherman. Dit is de grootste boom qua inhoud. Dus niet de langste en ook niet de grootste qua omtrek. (dat dacht ik JP namelijk wel). Beetje een kleine teleurstelling dus. Maar we hebben ontzettend genoten van de ongerepte natuur die je hier aantreft. Om ongeveer 17:00 waren we bij ons hotel in Fresno hier blijven we èen nachtje slapen en gaan we morgen vertrekken richting Yosimite. Alweer ons laatste N.P. wat we graag wilden zien, het einde komt in zicht want we willen ook graag 3 dagen in San Fransisco blijven.

Groetjes van ons,

1. Bertus en Tiny:
    10 augustus 2010
    Even de groeten vanuit een zonnig Kroatie . morgen
    rijden we terug richting huis. Super gave fotos .
    Veel plezier nog . jullie beleven zoveel in deze 3 weken als menigeen in hun hele leven. groeten van ons en ook nog de groeten van Make super te pas, dikke kussen Pa en Ma
  2. Astrid Zandman:
    11 augustus 2010
    Hallo Jan Peter en Melanie,

Wat ziet het er super uit daar.
    Geniet er nog maar even van.
    Foto's zijn mooi,
    Van Las Vegas en de super bomen.

Groeten
    Astrid
  3. Jan Peter en Melanie:
    11 augustus 2010
    Bedankt voor jullie reacties allemaal! Erg leuk om te lezen elke keer! We gaan zo vertrekken richting San Francisco, doen lekker rustig aan vandaag. Nog 4 dagen dan zit het er al weer op!
    Blijven berichten he:D!

Liefs Jan Peter en Melanie
  4. Bert en Angelique:
    Hoi Jan Peter en Melanie,
    Het is nu 03.45 uur in de morgen en zijn net terug uit Frankrijk. Voordat we ons nest wilden induiken waren we nog ff benieuwd naar jullie belevenissen.
    Wat geweldig allemaal! De foto's zijn super! Veel plezier in San Fransisco en we volgen jullie op de voet. groetjes Bert en Angelique
  5. Jan Peter en Melanie:
    12 augustus 2010
    Heb nog even snel de foto's geupload van eergistern en gisteren (Yosemite, Reis naar San Fransisco). Morgen gaan we even de dag verslagen bijwerken.

Wij gaan nu slapen het is inmiddels 11 uur.(8uur nl).

Dus voor jullie goedemorgen allemaal!!!
  6. kees:
    12 augustus 2010
    Jan Peter en Melanie , nog steeds onvoorstelbaar ,wat een indrukwekkende reis,mis echter nog een bericht, wat hebben jullie gewonnen in L V.
  7. jeannette:
    13 augustus 2010
    Hoi, daar
    Zag net op je hyves deze link staan.
    We zijn vannacht terug gekomen uit Spanje en hebben een heerlijke vakantie gehad. Zo te zien jullie ook daar.
    Wanneer komen jullie terug?
    Ik ga zeker de site nog even goed bekijken en de foto 's natuurlijk.
    Mochten jullie daar nog zijn, geniet er nog even van en we spreken elkaar vast nog wel gauw een keertje na jullie fantastische vakantie.

groetjes uit Vriezenveen