Dag 8. Williams naar Grand Canyon en Page

1 augustus 2010 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Het begon vandaag slecht, toen we wakker werden was het bewolkt en het regende heel iets. We hadden gisteren al gehoord dat dit niet ten goede kwam voor het uitzicht in de Grand Canyon. Om 10 uur zijn we vertrokken richting de Grand. Hoe dichterbij we bij de Grand Canyon kwamen, hoe slechter het weer, het stopte met zachtjes regenen.... (flink balen dus). We waren om 12:00 bij de Grand Canyon en nog steeds regen. We gingen naar de een van de vele uitkijk plekken en de gehele canyon was in de mist. (Wij balen!! Geen super mooie foto's dus!!). We hebben toch maar een aantal foto's genomen en hebben nog een aantal uitkijkplekken bezocht, alleen het weer werd er niet echt beter op. We hadden ook gehoord dat het morgen niet veel beter zou worden anders hadden we nog een overnachting er aan gewaagd maar helaas. De Grand Canyon gaat bij mij de boeken in als een regenachtige Canyon. (Het had zo mooi kunnen zijn). Vervolgens zijn we verder gereden naar Page dit is een plaats nabij Lake Powell bij het Glenn Canyon N.P. Hier waren we tegen 17:00 en gelukkig was er nog een kamer vrij. En ook Melanie had weer geluk omdat we weer naar de Mc Donalds zijn geweest. Al met al een mindere dag bij de Grand Canyon maar tussen de mist en regen door wel en geweldige ervaring. Morgen gaan we naar de Bryce Canyon en misschien Zion.

Tot morgen.

1. kees:
    Hallo Jan Peter en Melanie,
    Zo te lezen en te zien aan de foto"s is het allemaal zeer indrukwekkend,nog veel plezier en een goede reis. Ps, Jan Peter ,als het weer slecht weer is ga dan is met die 8 cilinder aan het toeren.
  2. Marion:
    2 augustus 2010
    Ondanks de regen en mist wel mooie foto's en een mooi verhaal.

Veel plezier nog.

Groeten van ons allemaal
  3. Ard:
    2 augustus 2010
    Wel balen van die mist zeg.

Aah bekijk het positief! Iedereen heeft al foto's zonder mist. Op sommige foto's geeft het nog wel een leuk effect ook.

Het mag zo zaggies an wel de "Mel Donalds" gaan heten volgens mij.