Dag 11. Cedar City - Zion N.P. - Mesquite

4 augustus 2010 - Mesquite, Nevada, Verenigde Staten

Hallo Allemaal,

Vanavond even de tijd gemaakt om weer een verhaal te typen en de foto's te uploaden. Zoals jullie wellicht al wisten zijn we gisteren naar de Bryce Canyon geweest. Van deze ervaring zijn de foto's nu ook online dus als je naar dag 10 gaat zie je hiervan de foto's. (of via fotoalbum).

Vanmorgen tegen 10:00 vertrokken vanuit Cedar City naar Zion N.P. We hebben eerst de eerste park ingang genomen, hier arriveerde we in de Kolob Canyon. We hebben hier even rondgereden en de weg weer vervolgt naar de South entrance. Inmiddels hebben we al heel wat Canyons gezien en we hopen dat we hier iest anders kunnen verwachten. Niet dat de parken niet indrukwekkend zijn want dat zijn ze zeker maar toch lijken ze wel allemaal op elkaar. We reden door Zion N.P. en ze waren overal met de weg bezig. We hebben er totaal 1 uur overgedaan om bij een vieuwpoint te komen, eenmaal daar aangekomen moet je ook weer terug... dus weer 1 uur. vervolgens hadden we het balen er een beetje van. En gingen de auto parkeren op een parkeerterrein zodat we met de schuttle bus in een ander gedeelte konden van het park, dit deel was alleen toegangkelijk met een bus. (Best jammer). Vanaf de parkeerplaats moetsen we naar de schuttle bus een eindje lopen hier hadden we echter niet veel zin meer in dus we hebben de auto gepakt en zijn verder gereden naar Mesquite. Hier waren we tegen 16:00 uur, inmiddels zijn we nog maar 120Km verwijderd van Las Vegas en tijdens de tocht naar Mesquite liep de temperatuur ook steeds meer op tot het warmste van deze rondreis namelijk 44 Gr. We vonden een slaapplek in Mesquite en hebben gegeten bij een Mexicaans Restaurant. Morgen vervolgen we onze reis naar Vegas. Hier zullen we denk ik 2 nachten blijven om even lekker uit te rusten en bij te komen.

Groetjes Jan Peter en Melanie

1. Jan Peter en Melanie:
    5 augustus 2010
    De Foto's van Bryce Canyon en Zion zijn toegevoegd. ook Diverse andere leuke foto's van onderweg. Groetjes Ons.
  2. rik en yvonne:
    Dag Melanie en Jan Peter,

Mooi dat jullie je nog vermaken, we lezen elke dag trouw jullie blogs. Nou veel plezier in Las Vegas!

Groeten Rik & Yvonne
  3. Bertus en Tiny:
    5 augustus 2010
    Hoi JP en Mel zo te zien gaat het allemaal goed met jullie. Wat een geweldige ervaring zal het zijn om
    dat allemaal te zien .Stel dat jullie Celine Dion
    tegenkomen in Las Vegas doe haar de groeten van ons.
    Veel plezier nog en dikke kus van ons Pa en Ma
  4. Marielle:
    Hallo JP en Mel,

We lezen dat jullie het mooi hebben daar, nog een dikke auto onder de kont? haha!! heel veel plezier samen! we houden jullie berichtjes bij!

Groetjes,

Henk&Marielle
  5. Marion:
    He Hallo,

Mooi hoor die foto's, zo te zien gaat alles goed.

Veel plezier nog.

Groeten van ons allemaal