Dag 12. Mesquite - Hoover Dam - Las Vegas

5 augustus 2010 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo daar,

Gisteren zijn we er niet aan toegekomen om een bericht achter te laten dus doen we dat vandaag maar even. Gistermorgen vertrokken tegen 10:00 naar Las Vegas we hadden al een Hotel gevonden namelijk Best Western Mardy Gras in Las Vegas. Jaja weer.. Tegen 12:00 waren we hier en hebben alvast ingechecked alleen konden we pas tegen 4 uur op de kamer. In deze tussen tijd zijn we even naar de Hoover Dam gereden omdat het te warm was om in de stad te lopen namelijk 44 graden.!!.

Bij de Hoover Dam waren we niet de enige het was er namelijk super druk, dus al met al een langere trip dan dat we verwacht hadden. Voordat je bij de Hoover Dam bent moet je eerst door een securety check (jaja amerika!!). We hebben gereden over de Dam en hebben geparkeerd op een aantal stops. Nadat we een kleine wandeling hadden gemaakt richting de Dam bij 44graden aten we even later totaal bezweet in de auto terug naar het Hotel. We konden nu inchecken want het was inmiddels 5 uur half 6. In het Hotel hebben we nog een maaltijd genuttigd en zijn lekker op de kamer gebleven.

1. Marion:
    7 augustus 2010
    Lekkere temperatuur! Om wat te zien is het wel iets te warm denk ik.

Veel plezier nog in Las Vegas.

Groeten van ons allemaal