Dag 15. Ridgecrest - Silver City - Porterville

8 augustus 2010 - Porterville, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we nog meer warmte achter ons gelaten en zij we vertrokken door de bergen richting de Sierra Nevada. Vanaf Ridgecrest zijn we eerst naar een Ghost Town geweest die we hadden gevonden op internet. Eenmaal aangekomen vroeg die man hoe we daar terrecht waren gekomen en waar we vandaan kwamen. Toen vertelde hij ons dat dit gisteren in het nieuws geweest was omdat sommige mensen denken dat het nog steeds "haunted" (Spookt). Best wel grappig!! Na de nodige plaatjes geschoten te hebben kwamen we weer terug bij de ingang. Hier kregen we een map met volgens hem een mooie route, nou dat hebben we geweten.... bochten, haarspeld bochten enz... We dachten eerst dat het wel meeviel maar des te verder wij reden des te minder auto's wij tegen en tegemoed kwamen. Het was een lange rit door de bergen maar best indrukwekkend. We reden door het Seqouai National Forrest hier hebben we ook al een aantal Seqouai's gezien. Wat zijn ze groot echt geweldig.

Morgen gaan we naar het Seqouai National park waar we de general Sherman ontmoeten.

Groetjes ons