Dag 14. Las Vegas - Death Valley - Ridgecrest

7 augustus 2010 - Ridgecrest, California, Verenigde Staten

Hallo Allemaal,

Na de drukte en de indrukken van Las Vegas hebben we vanmorgen om 10:00 uitgechekt en zijn we vertrokken naar Ridgecrest. Om hier te komen zijn we door de Death Valley gereden. Dit was een zeer lange rit vandaag totaal 550Km waarvan ongeveer 160Km dwars door de Death Valley. We hebben nog een bezoek gebracht aan het Badwater Basin dit is een zoutvlakte dat 85mtr onder zeeniveau ligt. (Wat een grote vlaktes.). En op de achtergrond hoge bergen. Een aparte beleving, de temperatuur was hier ook niet gering de hoogst gemeten temperatuur vandaag was 46 graden. Dus even rondlopen buiten de auto was er bijna niet bij. Af en toe ben ik op een aantal punten er even uitgeweest om te filmen en foto's te maken terwijl melanie in de auto bleef bij de Airco. Als ik dan terug kwam brak het zweet uit, je moet er wat voor over hebben he!. Al met al een mooie beleving vandaag.

Ik hoop dat ik morgen even tijd kan maken om de foto's te uploaden van de afgelopen dagen.

Groetjes Jan Peter en Melanie.

1. Jan Peter en Melanie:
    9 augustus 2010
    De foto's zijn geupload van de afgelopen dagen, we gaan nu slapen het is inmiddels alweer 22:00. Morgen komen we met het dag verslag van 8 Augustus. Ook gaan we morgen naar Sequoia Nat. Park (met hele grote bomen).

Groetjes Ons.