Dag 13. Las Vegas

6 augustus 2010 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Na een goede nachtrust hebben we lekker ontbeten in het hotel. Tegen 11:00 zijn we met de auto alvast even over de Strip gereden van Las Vegas om een beetje een indruk te krijgen van wat er zoal te zien is. En Jah Heeeeellll Veeeel.

Wordt vervolgd, we gaan nu naar het Centrum van LAS VEGAS!!!!

's Middags hadden we al een beetje een idee gekregen van wat er allemaal te zien is op de Strip. Je hebt het idee dat je in een film loopt. Maar de temperatuur liep al weer aardig op, tot boven de 40 graden dus hebben we het maar voor gezien gehouden. We zullen 's avonds natuurlijk nogmaals naar de wereld beroemde straat gaan.

Er was ons verteld dat als je in Las Vegas bent, je een show MOET bekijken. Het leek ons erg leuk om een show van Cirque du Soleil te bekijken, maar helaas...... geen van de shows op vrijdag.... dus op zoek naar wat anders. In een tijdschrift vol shows die gespeeld worden komen we de show 'Le Reve' tegen. In eerste instantie niet de show die we als eerste zouden uitzoeken, maar deze lijkt ons ook wel leuk.

Na een heerlijke rustige middag maken we ons gereed om richting de Strip te gaan. Als we aankomen bij het hotel waar de show gehouden wordt weten we niet waar we kijken moeten...... Zo ongelooflijk groot, het is niet eens te beschrijven. Voor het verkrijgen van de kaartjes moesten we ergens achter in het hotel zijn. We kwamen mensen tegen die verbleven in dit hotel en vroegen of we naar de show van Le Reve wilden. Zij hadden kaartjes gewonnen, maar moesten de volgende dag al heel vroeg vliegen dus wilden niet naar de show, of we de kaartjes over wilden kopen. Eerst waren we een beetje terughoudend, je weet maar nooit natuurlijk..... Maar het bleken heel lieve mensen en ze hadden in de gaten dat we niet goed wisten wat we ermee moesten. Ze liepen met ons naar de ingang van het theater, eerst 1 van ons mocht naar binnen gaan, zodat we konden zien dat de kaartjes echt waren. Daarna hoefden we pas te betalen. Het scheelde ons toch even 80 dollar! En de show..... die was geweldig! Zoiets maak je niet snel weer mee! Ook dit is bijna niet te beschrijven, maar om jullie een idee te geven..... Klik op de volgende link en je krijgt een idee van de show! http://www.wynnlasvegas.com/#entertainment/leReve/ .

Na deze super indrukwekkende show, zijn we nog even naar de Strip gelopen. nou ja even... via allemaal andere hotels en via casino's sta je dan buiten. Ook hier weet je niet waar je kijken moet. We hebben nog even gekeken naar de fontein bij Balagio http://www.youtube.com/watch?v=aKUxVtrEQ1s . zie de link via You Tube. Als je dit live ziet is dit nog veeel mooier. Inmiddels was het 11 uur en zijn we terug gegaan naar het Hotel.

Groetjes Jan Peter en Melanie

1. Marion:
    7 augustus 2010
    Daar zal zeker wel genoeg te zien zijn. Veel foto's maken kun je later mooi terug kijken, komt nu denk ik zoveel op jullie af! En ook nog de vergeetachtigheid van de zwangerschap ha ha....

Veel plezier.

Groeten van ons allemaal
  2. Bert&Dineke:
    7 augustus 2010
    Hoi Melanie en Janpeter
    We zijn net terug van vakantie snel even gekeken wat jullie allemaal beleven.
    Er zijn al heel wat aah en oooh`s voor bij gekomen geweldig mooi allemaal maak nog veel foto`s en geniet er nog lekker van.

Groet Bert&Dineke
  3. ruud en gerda:
    8 augustus 2010
    He mamsie Mel en Jan Peter.
    We zijn terug van onze verre indrukwekkende reis naar het Gardameer ha ha. Wat een prachtige foto's van Amerika, wie van jullie twee is die geweldige fotograaf? Wat een prachtige plaatjes!
    Leuk om jullie zo te volgen. Geniet nog van jullie reis, vanaf nu blijven we jullie volgen!
    Liefs Ruud en Gerda
  4. Ard:
    9 augustus 2010
    Onvoorstelbaar gaaf lijkt me dat om daar rond te lopen!

Le Reve komt wel redelijk overeen met Cirque du Soleil. Ziet er mooi uit!
  5. Akse en Jose:
    10 augustus 2010
    He Jan Peter en Melanie,

Wat een geweldige reis maken jullie!!! Echt een hele belevenis. Heel wat anders dan onze vakantie in Mallorca, haha.. (wij hebben ook genoten hoor!1)

We blijven jullie volgen. Veel plezier en geniet er nog van.

Veel liefs,
    Akse, Jose, Milan en Senna