Dag 5. Los Angeles en reis naar Palm Springs

29 juli 2010 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

Vanmorgen werden we vroeg wakker en gingen om 7:00 eruit om lekker te ontbijten in het hotel. De koffer weer in de auto en richting Hollywood gereden, het was zeer druk in Los Angeles (wat een wegen zeg!). Een maal aangekomen op de Hollywood Blvd een beetje rondgelopen en kwamen ook veel pers en tv mensen tegen. Hier was een interview Mark Wahlberg met de TV best leuk om alle gekte rondom zo'n bekend iemand te zien. We hebben nog even een rondje gereden door Beverly Hills om een indruk op te doen van de villa's daar. Best leuk tegen 14:00 zijn we richting Palm Springs het was druk op de 5-6 baans wegen van Los Angeles we lieten deze drukte achter ons. En we waren tegen 16:45 in Palm Springs. Hier zochten we een slaapplek we hadden voor de vakantie al gekeken naar b.v. Best Western (hiervan zijn er veel in amerika). Ook in Palm Springs was er een. Even gevraagd of er nog een kamer vrij was en dat was zo. De auto voor de deur geparkeerd en de koffer uitgeladen. Tegen de avond hebben we wat gegeten bij een mexicaans restaurant. Midden in het centrum was een markt die er elke donderdag is (wat toevallig). even rond gelopen tegen 20:00 naar de kamer gegaan. Morgen vervolgen we onze weg naar Joshua tree en zullen we staat Arizona in rijden en overnachten in Parker.

We gaan nu slapen, nogmaals bedankt voor jullie reacties vinden we super gaaf!!.

1. Marion:
    30 juli 2010
    Jullie zijn er vroeg bij zeg, alvast aan het oefenenen! ha ha.....

Leuke foto's en wat een super gave auto zeg!

Veel plezier morgen in Arizona.

Groetjes van ons allemaal
  2. bert en mandy:
    30 juli 2010
    he hallooo skatjes....wat een belefenis en super gave foto s...mel die met elvis is gaaf zeg...nu geniet er verder lekker van pa zegt nog veel mooie foto s en filmpjes maken dikke knuffel pa ma en danny xxx
  3. Bertus en Tiny:
    2 augustus 2010
    Hoi hier Pa en Ma we hebben het al eerder geprobeerd
    hopen dat het nu gaat lukken. Super mooie fotos leuke
    verhalen erbij veel plezier nog samen. Hier alles goed lekker warm . vandaag is hier feest op de camping , muziek volksdansen enz. vuurwerk
    Dikke kuzz Pa en Ma