Dag 4. Reis naar Los Angeles

28 juli 2010 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Woensdag 28 Juli:

Vanmorgen om 7:00 opgestaan want we zouden om 8:00 worden opgehaald met de Supperschuttle. Naar ongeveer 1 uur gewacht te hebben bleek dat we aan de zijkant van de straat moesten wachten. Lekker dus, inmiddels begon de tijd te dringen want we hadden een vlucht te halen om 12:00. Uiteindelijk zijn we met een andere schuttle gegaan. Om 9:10 werden we naar Grand Cental gebracht, hier zijn we overgestapt naar een bus die ons naar JFK New York Bracht. Dit koste ons 1,5 uur wachttijd en ook nog eens 30 dollar. maar goed we hebben de vlucht gehaald. De incheck ging vlot en bij de doauane moesten we zelf de schoenen uit trekken dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Toen naar de gate en uiteidelijk vlogen we om 12:15 richting Los Angeles (LAX). Hier arriveerden we om 17:05. De koffers lagen al snel op de band en gingen met de bus richting Alamo

Onze auto voor de komende 16 dagen

(het autoverhuur bedrijf). hier haalden wij onze huur auto op....  vervolgens reden we naar het hotel. Crown Plaza Los Angeles Airport hier blijven we 1 nacht en gaan dan de weg vervolgen richting Palm Spring.

We houden jullie op de hoogte, en bedankt voor de reactie die jullie ons gestuurd hebben.

Inmiddels is het 19:00 (4uur in NL). en we zitten op de kamer even bij komen van de reis. Als we morgen in de gelegenheid zijn komt er weer een nieuw dag verslag.

Heb een aantal foto's ge-upload, Groetjes Jan Peter en Melanie

1. Kim wagt:
    Hoi JP en Melanie,

Het ziet er super uit!!
    Ik weet wat je gaat zien en dat maakt het extra leuk om jullie blogs te lezen.
    Ik hou braaf jullie schema bij.
    Door jullie zie ik onze reis steeds voor me.
    Geniet ervan.
    Groetjes Kim
  2. marjolein:
    hey hoi

leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    lijkt mij ook helemaal fantatsisch zo'n reisje.
    maareh, veel plezier en geniet er van!!

lfs mayo
  3. Marion:
    Mooie foto's.

En die auto is dat jullie huurauto?
    Zo ja, wat een ding zeg!

Veel plezier nog.

Groeten van ons allemaal
  4. Jeroen & Ilse Drent:
    29 juli 2010
    Leuk om jullie blogs te lezen!
    Heel veel plezier nog!
    Groetjes Jeroen & Ilse