Dag 3. New York (2e dag)

27 juli 2010 - New York, New York, Verenigde Staten

Dinsdag 27 Juli:

Hallo allemaal.

Vandaag de 2e dag in New York. We hebben vandaag met de Circleline cruise een boot tocht gemaakt over de Hudson rivier in New York. We hebben ongeveer 45 minuten gelopen vanaf het hotel, een medewerker daar zei "It is close, you can walk". Dit klopte inderdaad maar het was verder dat we dachten. Eenmaal aangekomen bij de boot vaarden we langs de skyline van New York en vlak langs het vrijheidsbeeld (State of Liberty) dit duurde 1,5 uur. Het was een mooie tocht, lekker weer dus wat wil je nog meer. Nadat we deze tour hadden gehad, hebben we een bezoek gebracht aan de Brooklyn Bridge. hier konden we ook overheen lopen dit hebben we niet gedaan wel hebben we van een afstand diverse foto's en films gemaakt. Tegen ongeveer 19:00 zijn we richting het Empire State Building gegaan. Wij hadden een ticket gekocht gisteren en gingen nu naar boven toe totaal 80 verdiepingen met de lift en nog 6 verdiepingen lopen. Toen we eenmaal boven waren wachtte ons een prachtig uitzicht over de stad New York, dit klopte inderdaad! Wat een prachting uitzicht. Nadat we de foto's en film shots genomen hadden zijn we weer terug gegaan naar onze hotel Kamer. We hadden het wel weer gehad voor vandaag. Morgen vertrekken we om 8:00 naar het vliegveld. en vliegen om 12:00 naar Los Angeles.

Tot Morgen!!!